operation lg !!!!

Assalamualaikum Hikayat...

Hari ni aku pergi hospital buat x-ray. Lepas dapat result td jumpe doktor. Luruh jantung aku, apabila doktor kata otot peha aku banyak koyak jadi doktor bagi dua pilihan; sama ada buat operation untuk sambung otot-otot yang koyak tu atau biarkan ia pulih sendiri dalam tempoh 4 bulan lebih kurang tapi lepas doktor tilik kawasan lebam yang agak besar tu, dia tarik balik option tadi tu. Doktor suruh scan dulu lepas tu baru decide ape yg patut...

Doktor mintak aku lepak wad terus tadi untuk cepat buat scan tapi aku menolak. Susahlah, ayah nak keje ape sume. Disebabkan aku menolak, doktor bagi epoiment untuk scan. Lepas dapat result scan tu, baru la tahu ape yang patut dibuat. Kalau besar koyaknya, nak tak nak mesti kene operate gak.. huhuhu..tak nak !!!

Ya ALLAH ya Tuhanku, tabahkan hati hambamu ini. Aku kalah wat masa ni, kalah ngn ujianMu.. Aku menanges semahunya mula-mula tadi, namun sekarang syukur padaMu aku makin tenang.. Kuatkn hatiku wahai Tuhanku..

0 comments: