Cara Potong Kain Baju Kurung

Terpaksa bersengkang mata untuk menimba ilmu yang sebetulnya.
Kang buatnya aku tersalah potong kain orang naya je.
Huhuhu....
Penat tapi takpe la.
Memang bukan senang nak senang kan.
Apa pun yang kita buat atau pilih,
pasti ia menuntut pengorbanan.

Apa saja la yang aku merapu.
Ok, back to the topic.
Berpinar jugak la mata aku ni, nak baca semua entri post yang berkaitan.
Namun, berbaloi la sebab dapat tingkatkan kefahaman aku.

Kalau korang pun ala² aku jugak, korang boleh la jenguk kat sini.
Mana tau mata yang kelam bileh jadi cerah macam aku ni haa..
Kononnya la. Hehehe..

Ni aku kasi link ye:-
naninana - simple dan mudah faham
ciknonie - super simple dan juga mudah faham
kakazz - yang ni siap ada cara nak potong kainnya sekali
noremcollections - yang ni untuk kain saja
annurzadacollection - sini lebih kurang sama dengan yg atas2 tu

Rasanya aku dah faham kot.
Boleh masuk beradu dah.
Sangat penat, seharian siang semalam mengadap pola dan kain je.
InsyaAllah jumpa lagi.
Assalamualaikum

nOtaKaki :~ Lagi di sini ---> Dunia Jahitan Mizaeija

2 comments:

Cik Azz said...

Salam..

Terima kasih atas perkongsian link entry kat blog akak tu..

Moga terus sabar dalam menimba ilmu.. :)

MizaEija said...

w'salam akak...

Sama2... dari situ jugak saya timba ilmu jahitan sedikit sebanyak..

Mintak halal ye kak ^__^