Teruji lagi


Kadangkala kita ketawa hanya untuk menutup kesedihan dalam diri (~.~)

Inilah yang aku buat selalu
Terlalu banyak kesedihan dalam diri ini
dalam hati ini
Namun tak terpamer olehku
Semuanya aku simpan sendiri
Tak siapa yang tahu betapa hebatnya ujian yang sering dihadapi diri ini
Maha Hebat

Kadangkala rasanya tak tertanggung
Tapi aku harus ingat, akulah insan yang terpilih
Suka atau tidak,
Sanggup atau tidak,
Mampu atau tidak
Semuanya harus aku harungi dengan tabah
Sesungguhnya hanya DIA yang tahu kemampuan kita
sebagai umatNYA

YA RABB
Tabahkan hati aku yang kian rapuh ini
Aku tak kuat
Namun aku tak mampu untuk menyimpannya lagi
Aku luahkan, aku berterus terang
Terserah la kepada dia untuk memberi keputusan yang bagaimana
AKU PASRAH
Hanya ENGKAU yang tahu apa yang terbaik untukku

0 comments: