Hotspring Sg Klah

Plan nak ke Langkawi atau Pangkor tak menjadi disebabkan semua tempat boleh dikatakan FULL.
So, kami decide untuk bermanda-manda kat
FELDA RESIDENCE HOTSPRING SG KLAH
(♥.♥)
Kami dah sampai sini
Kami seludup masuk makanan sendiri. Ahaks
Permandangan di sini
Suka sangat aku snap pic bebanyak kan?
Untuk kenangan gitu...
Lama giler aku ngan adik berendam tadi.
Ada dalam 3 jam kot.
Berulang dari kolam panas ke kolam sejuk.

Kat kolam panas, orang tak ramai sangat...
Tapi kolam sejuk, fuhhh rasa macam penuh jugak la kolam tu.
Yang buat gempaknya, bila ada pasangan omputih masuk kolam.
Yang si lelaki pakai swimming trunk (sua kecik tu), yang si pompuan berbikini je.
Cuba bayangkan?
1 kolam besar tu pakat tengok dorang.
Aku kesian jugak kat dorang, sebab semua dok pandang dorang macam dorang alien je.
Aku tengok sekilas then sambung main air.
Apa aku kesah orang lain.
Hahaha..
Cuma kesian jugak sampai dorang kena lari pi kolam panas, tu pun mak kata berendam kejap je. Tak tahan kot.

Port aku berendam dan aku ala-ala tak kasi can kat orang lain lepak
adalah kat tempat air terjun dari gunung turun masuk ke kolam.
Sejuk giler air tu..
Ngeee...
Kalau jauh sikit dari situ, air biasa-biaa je.
Tu yang aku suka lepak situ... sejukkkk sangat.

Disebabkan aku lepak situ, orang lain jadi berminat nak tau ape istimewanya tempat tu.
Bila aku kasi ruang kat dorang cuba rasa air situ,
ini yang dorang kata...
SEJUKNYA!!! COLD!!!
Air batu ke apa?
Hahaha..
Aku tayang sengih je. =p

Dah puas berendam, langit pun dah gelap tanda nak hujan.
Kami pun siap-siap nak gerak balik.

Balik rumah, baru terasa muka kena sun burn.
Pedih gilerrr ni.
Mak sampai kata muka aku macam kena tenyeh dek blusher la
sebab merah bukan main lagi.
Huhuhu...

 Apa pun, aku memang suka berendam.
Nanti nak ajak ayah pi waterfall pulak.
Ngeee.... v(^_^)v


Sebelah malamnya pulak, kami pegi makan kat
AROMA KELADI pulak.
Hehehe...
Seronok sungguh sehari suntuk ni.
Terima kasih mak.. ayah..
Bawak anak sul0ng ngan b0ngsu ni jenjalan.
Hahaha..
Haru sungguh.. (>.<)


posted from Bloggeroid

0 comments: