Silent War



Uwaaa... !!!
Nak nanges...!!!
Tapi air mata takmo kua plak..
Haish...

Ayah lancar perang senyap kat aku.
Dengan kata lain, langsung tak bercakap dengan aku.
Kiranya aku ni invisible la depan mata dia.
Tak Wujud!

Hmm...
Salah ayah tapi salah aku jugak.
Kot² mana pun akan jadi salah aku jugak kan.
Sebab aku ANAK..

Ntah la..
Nak PI MINTAK MAAF, rasa macam BERAT MULUT je..

ADIK pun lancar perang jugak.
Sentap jugak ngan aku.
Tu pulak gara² aku marah dia sebab dia tak paham² apa yang aku ngan kak ngah ajar Math semalam..

Haishhh.... tension weyh bila semua pakat sentap!

Boleh bawak kepada tekanan jiwa camni.
Hasilnya: HARI NI AKU TAK WAT SATU KEJE PUN. Memerap dalam bilik je..

Huhuhu..
Sedih weyh!!!

Kat sini jela, aku boleh meroyan pun.
Sobsobsob...
😭
posted from Bloggeroid

0 comments: