Cinta Itu Menyakitkan


Allah... ngilu rasa dada ni.
Tahan sebak yang menggila..
Kenapa perasaan ni menusuk kembali jiwa ragaku?
Kenapa setelah sekian lama rasa itu masih kuat mengenggam hati sanubariku?

Aku tau ENGKAU sebaik2 perancang.
Aku sedar ENGKAU punya perancangan besar lagi hebat untuk aku.
Tapi aku kalah.. kalah dengan perasaan sendiri.

Apakah ENGKAU sedang merencanakan sesuatu di antara kami, maka ENGKAU ketemukan kami kembali?
Terlalu banyak persoalan yang bersarang di fikiran ni.
Tapi aku tau, tiba masanya aku akan peroleh jawapan untuk setiap soalan aku..

Ya Allah, terus tabahkan hatiku untuk melalui saat2 ni.
Kuatkan jiwa dan pemikiranku..
bahawa dia bukan milikku.
Permudahkanlah diriku untuk melepaskan dia sepenuhnya dari hatiku, Ya Allah..

:: Sesungguhnya mencintai seseorang yang agak mustahil untuk kita miliki itu sangatlah menyakitkan::

Yeah... love hurt... damn much...




0 comments: