Berbuka Puasa di Shabu Shabu


Untuk kali pertamanya kot setelah bertahun-tahun tak berbuka puasa kat luar.
Ni pun sebab ajakkan kawan baik, maka sampai lah aku kat sini.
Jauh jugak k0t.
Teluk Intan - Manjung..

Best la, sebab memang kaya ngan makanan pun.
Sayangnya, aku tak sihat jadi maakan sangatlah sikit.
Rugi sungguh bawak aku makan tempat gini,
Sebab kalau kata sihat pun, aku bukan makan banyak pun.
Kikiki~




Aku tak snap anyak pun gambor.
Maleh plus segan.
Hahaha =p

Pada siapa yang nak cuba boleh la mai sini..
Landmark dia KAMDAR.
 Elok je bangunan sebelah Kamdar tu.

91-93, Persiaran PM 2/5,

 Pusat Bandar Seri Manjung, Seksyen 2,

 Seri Manjung, 32040, Seri Manjung, Perak

No Telefon : 05-688 9885

Waktu Operasi : Isnin - Ahad [11.30 pagi - 11.30 malam]
posted from Bloggeroid

0 comments: