•♥• ALhaMduLiLLaH •♥•

Assalamualaikum Hikayat,

    Hari ni aku bangun awal giler (bagi aku) pukul 6.40am. Ni semua gara-gara pesan kat kak ngah tolong gerakkan aku sebelum dia pergi sekolah. Maka aku pun bersiap awal la untuk ke hospital, sebelum tu kene hantar adik ke sekolah dulu. 

     Dalam kul 7.50pagi lagi kami dah sampai hospital. Sesampainya kat klinik orthopedik, tudia ramai giler manusia yang dok tunggu pintu klinik bukak. Tak percaya, meh tengok ni..

curi-curi amek gambor

bila pintu klinik dibuka

         Alhamdulillah sebab sampai awal dapat turn awal gak la. Nombor 4. Pukul 8.25 dah panggil masuk Bilik 3, mengadap doktor Hensem ( kata mak & kak ngah ).
        
         Sekali lagi syukur tak terkata bila doktor kata aku tak perlu lagi datang untuk appoiment. Keadaan aku dah sangat bagus. Hehehe.. Agaknya doktor pun dah cemuih nak ngadap muka aku yang cute ni kan.. Ekekekek.. Tak kisah la apa pun, yang penting aku dah tak payah ngadap dia lagi.. Ngeh ngeh ngeh~

           Dah selamat sampai umah, b0san la pulak. Sensorang. Huhuhu... Jadi, inilah kerjaku...

          Kesimpulanya: Secara rasminya, aku dah stop date dengan doktor ^____^ Alhamdulillah, syukur aku atas kurniaanMu in ya Tuhanku~



0 comments: