Happy 28th Birthday to Me


18 Ogos 2014
Genap 28 tahun usia aku.
Alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah...

Terima Kasih ya Allah kerana masih membenarkan aku meminjam oksigenMU lagi.
Moga aku diizinkanNYA untuk berubah ke arah yang lebih baik.
Juga terus melakar lagi kenangan suka, duka, pahit, payau, manis, masam dan segala rasa lah.. 
Dalam meniti hari demi hari.

Haaa, 1 lagi!!
Moga diketemukan jodoh yang baik untuk diriku.
Umur dah banyak weyh, teringin pulak nak ada kekasih halal di sisi.
Aamiin...

Gateii.. ahaks!!! =p
Yeah, aku meraikan kehidupan aku selama 28 tahun di bumi Allah swt ni.

2 comments:

Anonymous said...

Selamat hari lahir putri natasha diana.. saya doakan awak sentiasa bahgia.di samping keluarga.kim.salam kat mak na ayah n kak ngah n abg cik n adik. Jaga diri.

MizaEija said...

Terima Kasih... insyaAllah.. ^_^