Poseidon


Aku baru abes tengok drama ni.
Aku lompat daripada episod5 terus ke episod akhir.
Heee...

Tak lalu aih nak tengok, banyak sangat rahsia yang berselirat.
Tapi kira hebat la dorang boleh buat jalan cerita camni.

Mencari mastermind yang macam wujud tak wujud,
dan dilindungi oleh semua pegawai tertinggi badan beruniform memang payah.
Konfem akan ada kebocoran maklumat atau sekatan siasatan di mana2.
Walaupun dorang ni badan siasatan rahsia.
Tetap maklumat tu bocor jugak.

Sebab tak sanggup nak peningkan kepala. maka aku lompat tengok pengakhirannya.
Kat situ semuanya didedahkan.
Satu demi satu terbongkar.
Conclude in just one last episode.

Bijak tak aku? Kikiki~
Dalam bijak2 pun, dah nama pun lompat, konfem la ada certain kisah yg aku tak tau kan.
Kisah tang tengah2 tu.
Tapi takpela, aku nak pi tengok drama lain plak.
Ciao!!




0 comments: