Selamat Tinggal 2013

 

Tahun 2013 hampir melabuhkan tirainya.
Hari terakhir untuk tahun ini.
31122013

Setahun ni, bertambah lagi kenangan dan pengalaman yang aku lalui.
Segala rasa pahit, manis, masam, masin, tawar.
Semua bergabung menjadi rencah yang menyedapkan lagi kehidupan aku.
Ada ketikanya aku gembira, ada ketika aku sedih.
Normal la tu kan?

Tahun ni.. hmm apa perkara besar yang jadi ek.
Kejap nak pikir.. Hmmm...

Haaa.. aku putus cinta. *lagi* 
(Tu pun tak dan nak mula mana lagi, jadi layakkah dikatakan putus cinta?)
Hahahaha...

Pastu aku jumpa kerjaya aku.
Jiwa aku.
Ini SANGAT BESAR bagi aku.
Apakah ia?

=MENJAHIT =

Maka memang aku abadikan hari2 aku dengan menjahit.
Aku seronok sangat.
Banyak perkara aku belajar dalam mengambil tempahan orang.
Kata mak, aku berani. 
Berani terima tempahan, walhal tak pernah buat lagi.
Jadi dengan kata lain, baju customer tu jadi bahan ekperimen aku.
Ngeh ngeh ngeh.
Alhamdulillah la, untuk masa ni semuanya menjadi.
Fuuhh.. lega. Nasib baik kan..
Kalau tak, haru nak mengganti bagai.

Tambah buat aku super duper happy dan kembang hidung...
Mak ayah dan kak ngah sangat bangga dengan kerjaya baru aku ni.
APa lagi, mak dan kak ngah makin rajin la beli kain.
Soh aku jahit.
Kikiki~

Lagi apa ya?
Kawan-kawan cheq pakat kawen, 
pastu yang da kawen pakat tambah anak.

Haish, tak boleh jadi ni...
Cheq jugak yang dok sorang2 lagi.
Rilek.. rilek.. jodoh cheq tak mai lagi.
Tahun 2014 cheq kena jalankan misi nampaknya..
Misi apakah?
= MISI MENCARI KEKASIH HALAL =
Kira azam baru aku la tu.
Boleh gitu?
Hahaha.. aku kalau tak merapu, tak sah. :p

Yang terakhir...
Jodoh Abang Cik dah sampai, baru ni dah diadakan majlis merisik simple.
InsyaAllah 12042014 bakal jadi tarikh bermakna buat dia dan kami sekeluarga.
Aaminn...

Itu jela kot, yang lain ada tapi malas nak senaraikan.
Kita highlight yang ni ja naaa...
Ekekekekek..

Moga kita dipanjangkan umur untuk meneruskan lagi kehidupan kita.
Dan juga....
Moga 2014 menjanjikan sesuatu yang lebih menggembirakan dan membahagiakan buat aku, 
kamu dan kamu...
Cepat aminkan...
Aamiin!!!!


Ok la, nak pi tengok Running Man Year End Special.
Daaa!!!

Good Bye 2013, Welcome 2014



0 comments: