Service Day & BR1M

Hari ni hari rajin aku...
Abes satu bilik, aku servis..

Vacuum mak yg dah berusia belasan tahun kot
Sakit badan jugak la terbongkok² pastu terjingkit² nak bersihkan semua ruang yang ada.
Teringat beg yang lama tak berpakai.
Laju gi cari pengilat serbaguna kat depan.
Apa lagi, masa untuk mengilatkan apa yg kusam.
Penat... penat... penat....
Beg tak berpakai, berkulat la jawabnya
Cak!! Dah kembali baru

Lepas setel semua, lama jugak la aku amik masa berehat
sebelum gerak gi mandi.
Lelah sangat rasanya.
Sungguhlah badan aku tak sekuat dulu.

Namun......
Penat yang aku rasa tu, seakan hilang bila keluar je bilik air.
Mandi, segakan balik badan kononnya.
Jeng.. jeng.. jeng...!!!!!!
Surat BR1M sampai..
Ahaks!!

Alhamdulillah, penantianku membuahkan hasil jugak akhirnya.
Terima kasih Ya Allah..
Terima kasih jugak pada kerajaan sebab tak ketepikan aku.
Syukur.. syukur.. syukur....
Boleh la berbelanja apa yg patut kan..
(Dalam kepala dah nampak novel je ni)
Wink² ♥__♥

posted from Bloggeroid

0 comments: