Walk Down Memory Lane

Baru ni aku mimpi Mister Devil in Angel Suite a.k.a DiAS
Tanpa aku sangka siang tu aku dapat kol dari dia.
Terkejut jugak sebab dah lama tak berhubung.
Tapi lepas tu fikir balik,
apa nak diherankan maybe our mind on da same wavelength gitu.
Ahaks!

Itu kisah 2,3 hari lepas kot.
Kisah hari ni, tadi aku terlintas nak gi godek² instagram kawan lama aku,
merangkap kawan baik Mister DiAS tu.
Aku tak jumpa dia tapi aku jumpa gf. 
(gurl yg dia pernah buruk²kan pada aku suatu ketika dulu)

Why am I not surprised at all ek?
Maybe bec0z he is DiAS kot.
*Hanya aku yg paham* Hahaha...

Dan kejap tadi, masa aku sibuk kemas rak aku.
Aku jumpa album kecik tersorok dalam kotak.
Bila aku belek tengok... dang!!!
Ngaaa.. gambor lame aku ngn Mister DiAS.
Disebabkan takde alasan untuk aku terus simpan gambor² tu,
makanya aku ngan Adik jalankan misi kami.
Hasilnya... Tada!!!

Gunting² kasi jd cebisan kecik then campak
masuk tong sampah. =))
Tika ini, aku teringat kata kawan aku, si Aisyah tu.
Damn it, kill..kill.kill...
Hehehe.. aku takde ganas gitu pun.
Saja kasi meriah suasana je.
Lagi pun, semuanya dah jadi kenangan.
Biarlah ia hanya kekal dalam ingatan, selagi mana aku masih mampu mengingatinya.

Psstt.. sebenarnya; aku kagum dengan diri sendiri tau.
Sebab ape??
Sebabnya aku berjaya lupakan cinta pertama aku.
Cinta 10 tahun aku tuu...
Bukan lupa macam mana.. maksud aku..
Aku dah tak kisah dia nak bersama sape.. dia nak hilang.. dia nak melingkup ape suma..
Semuanya dah takde kaitan dengan aku. Dan hati aku langsung tak terusik or sakit disebabkan dia lagi.
Hebat tak aku?
Well, aku tetap rasa hebat.
Aku perasan ke? Hahaha..ade la jugak sikit².. =p
Yang penting, aku tetap bahagia walau tak bersama Mister DiAS.

Betul la orang kata;
Masa tu pengubat luka.
Maksudnya-
Parut tu memang akan ada tapi yang penting.. sakitnya berkurang seiring dengan masa.
Ngeee... bermadah la puloks! ^__^

Ok lah, sebagai penutup, amek la ni sebagai mutiara kata ye (^^,)

Cinta datang dan pergi. Redhakan aje. 
Sampai masa akan ada cinta yang akan bersama kita sampai ke hujung nyawa. 
- ZZ -

"Memories are what warm you up from the inside. But they're also what tear you apart..." 
- Haruki Murukami -

posted from Bloggeroid

0 comments: