Happy 3rd Besday

Hari ni genap la 3 tahun, usia blog aku ni... 
Blog inilah yang menjadi saksi suka, duka, pahit, manis setiap hari yang berlalu dalam kehidupan aku.
Di sini juga menjadi ruang untuk aku meluahkan rasa...
Berkongsi cerita...
 (walaupun tau, takde orang pandang pun apa yg aku merapu kat sini)
Tapi aku tak kisahkan semua tu.
Aku bukan mencari perhatian, aku cuma mahu meluah perasaan.
Kerana bagi aku, blog inilah teman setiaku.

Jadi sempena ulangtahun blog aku ni,
dengan rasaminya aku, rasa nak tukar url blog ni dari
cik-applepie.blogspot.com
kepada
mizaeija.blogspot.com
Sebelum ni aku dok main tukar kejap² je, kali ni permanent dah.
Hehehe..

Aku tak tahu apa effectnya lepas ni,
tapi aku tetap gediks jugak nak pakai nama aku sendiri.
Apasal la dulu-dulu, aku tak terlintas mende ni ek.
Kebelakangan ni baru terlintas, tu pun tak tau nak tukar macam mana?
Ni, aku main bedal jek.. Ahaks!!
Naseb la...

Dalam masa 3 tahun merapu meraban...
entri yang aku post takda banyak mana..
pengikut setia pun tak berapa nak ada..
Tapi jadilah kan, daropada takda langsung..
Wieeehuuu...*(^o^)*

ONCE AGAIN, HAPPY 3rd BIRTHDAY TO MY BLOG!!
Sumber; GOOGLE



0 comments: