Bebola Mata Berdarah



Aku harapkan semua ni hanya mimpi.
Namun sayangnya, bila ngadap cermin ia tetap begitu.
Huhuhu.. sungguh, aku takut (T_T)

2 malam lepas aku ada mimpi, yang mata aku kene cut with something then berdarah.
Bila terjaga, aku bersyukur kerana ia hanya sekadar mimpi..

Siapa sangka, hari ini ia menjadi kenyataan.. mata aku betul² berdarah.
Sekarang, aku rasa takut nak pejamkan mata.
Aku takut, bila terjaga dari tidur nanti.. aku tak mampu melihat apa².
Semuanya gelap..kelam..

Aku terlebih berfikir dan berimaginasi kan?
Nak wat macam mana.. aku memang sangat takut..

Ya Allah, moga semuanya baik² je. Tolonglah sembuhkan aku. Jangan Kau ambil nikmatMu yg ini drpd ku.
Tolonglah Ya Allah..
Aamiin..

nOtaKaki :~ Apabila mimpi ngeri menjadi kenyataan, ia sangatlah menakutkan
posted from Bloggeroid

0 comments: