Aku, Dia & Kami...

Hmmm... -_-"

Macam dah lama je aku tak mengungkap Kisah Hati kat sini kan..?
Hmm.. kejap tadi aku dan Incek GB berbalas hujah pasal pendapat masing2.

*****
"Saya ada idealisme saya sendiri yang orang lain tak mungkin akan faham. Jadi, awak tak perlu faham saya sangat." - Dia

"Saya dah berusaha untuk faham awak tapi rasanya YA, saya tak mungkin dapat fahami awak." - Aku

*****
Aku... Dia.. Kami...
Macam aku selalu kata...
Tersangatlah berbeza. Bagai langit dan bumi.
Tak sefahaman.
Tak serasi.
Hubungan tak macam orang lain.
Pelik.. unik.. dan menyesakkan kepala kadang2 tu.

****
"Fikirlah apa yang patut. Kalau takut dan tak yakin, awak tau kan apa yang perlu awak buat." - Dia

"......" - Aku *diam je*

****
Itulah penutup kepada sesi hujah yang tak berapa nak hujah kami tadi.
Mungkin kami perlukan penutup terbaik untuk kisah kami ni.
Tapi....
Adakah terbaik untuk aku itu, terbaik untuk dia sama?

0 comments: