Letting Go


Yeah... it's true.
Susah tapi kena bagi senang.
Sebabnya?
Kalau berterusan akan ada yang menjeruk rasa, memendam perasaan, merawat luka sendiri.

Kesimpulan?
Let it g0. Lepaskan...
Pada aku, itu yang terbaik.
Tamat sudah kisah Aku, Dia & Kami.


Ya, inilah cara untuk aku pulihkan hati aku balik.
Memang aku keliru sama ada betul atau salah keputusan aku tadi.
Tapi biarlah, ia dah jadi langkah pertama aku setelah aku pendam lama.
Aku penat. Aku nak bahagia, bukan duka sepanjang masa.
Betulkah ini Pengakhirannya?
Pada aku ya tapi entah, aku pun tak tau apa akan jadi masa akan datang.
Aku serah pada Yang Maha Mengetahui.


Aku pernah kuat, jadi tak mustahil untuk aku jadi kuat lagi, kan?
(Ayat pujuk diri..=p )
Aku yakin, tiba masanya DIA akan berikan apa yang sepatutnya.

nOtaKaki ;- Mengaku salah sendiri tu bukan menunjukkan yang kita lemah.

0 comments: