New Baby

2,3 hari ni ayah sibuk dengan si kecik,kiut lagi otai ni.
Dan disebabkan si kecik ni jugak la aku kembali membonceng motosikal setelah sekian lama.
Ada lebih setahun setengah kot, lepas eksiden tu.

Haa ni dia si kecik tu.


Ayah bertanyakan pasal ekon kot ni.


Dan akhirnya tadi, si kecik dah selamat jadi hak milik aku.

Dalam takut dan berdebOr tadi, aku gagahkan diri... kuatkan hati untuk pegang jugak stereng si kecik.

Seriously, agak menakutkan weyh. Dengan keta berderet² kiri kanan jalan. Tambah pulak keta belakang, gaya nk sondol montot si kecik aku je. Berderau darah aku tau tak???

Yang buat aku lagi nebes, udah traffic light kat area umah aku tak berfungsi pulak. Keta sume slamber je redah ke sana ke situ.
Adoi!!!

Nak tak nak, aku kena maintain kan cool aku. Kalau tak, jawabnya tak bergerak la si kecik tu. Huhuhu!!

But then, Alhamdulillah aku berjaya drive si kecik sampai ke tempat letak kete depan umah.

Tadaa!!! Dah ada kat car park. Ngeh³...


Terketar² tangan aku weyh. Gigil. Takut+nebes punya pasal tp tak kesah dah. Sebab lega gilerrr, dah sampai umah. Hehehe..

Ok, boleh berlepak santai dah. CiaO!

nOtaKaki :~ Adik bagi nama si kecik, si CABI (chubby).. kena dengan no plat tula..
posted from Bloggeroid

0 comments: