Antara Suka & Cinta

.
..Suka tak bermaksud cinta. Dan dalam hidup, antara suka dan cinta.... Rindu pilih suka kerana cinta itu membahagiakan hidup. Tapi, ada masa cinta juga boleh mendatangkan derita.... - petikan  SUD

Bila baca e-novel ni, nak² part tu.
Dengan lajunya terlintas kepada situasi sendiri.
Ya, aku sangat setuju dengan kata² Rindu tu sebab aku pun buat pilihan macam dia.
Antara cinta dan suka, aku lebih pilih suka.
Cinta selalu mengkhianati aku. Cinta juga yang selalu membuat aku terluka...
Jadi aku lebih selesa memilih suka.

Cinta? Hmm payah aku nak tafsir tentang itu.
Hati pun kadang-kadang konpius.
Kita rasa kita mencintai dia tapi bila sesuatu terjadi, kita dengan mudah melepaskan dia.
Menyerah. Meletakkan noktah pada hubungan itu.
Cintakah begitu atau apa?

Entah la, mungkin masa dan keadaan akan memberikan jawapan tepat untuk aku kot.
Huhuhu..

Stop merapu!
Jumpa lagi, ciao!!!

0 comments: