I Hear Your Voice

 Aku marath0n 2 malam kot drama ni.
Bagi aku jalan citernya best..
Sebab setiap kali di penghujung episod, ia berjaya buat aku nak teruskan menonton episod seterusnya.
Sampai melekat sungguh la.

Nilah antara pelakonnya..

Ia berkisarkan tentang dendam, keadilan dan kasih sayang.

Tajuk citer ni merujuk kepada;
Si hero yang kematian ayah kerana dibunuh. Trauma yang dihadapi memberikan keistimewaan padanya,
iaitu BOLEH MENDENGAR SUARA HATI seseorang hanya dengan memandang mata mereka.

Aku suka 2nd hero tuuu!! Oska dalam Secret Garden.
Hehehe..
Tapi si her0 tu pun berlakon dalam Secret Garden jugak.
Haa tak kesah la, yang penting aku sangat sukakan jalan cerita drama ni.
Terharu dengan kasih sayang si hero utk her0in. Cair dengan perhatian si 2nd hero.
Tergelak dengan watak her0in. Geram dengan watak musuh ketat her0in, pompuan sorang lagi tu.
Dan sakit hati dengan si pembunuh tu.
Watak2 lain pun best jugak.
Penambah perisa kata orang.

Di penghujung cerita, baru tau kenapa semua tu berlaku.
Dan2 jadi kesian.
Huhuhu..

Korang nak tau lebih lagi, silalah tengok ye.

0 comments: