Vampire's Eyes?


Makin teruk kan?
Disebabkan mata makin teruk merebak darahnya. Aku dah mula cuak. Apa lagi, kalut la aku ngan ayah pi klinik.

Ayah tuju klinik pakar mata ni ha..

Klinik Pakar Mata Raja ni.
Sampai tadi, ramai giler orang. India paling ramai, pastu cina. Melayu kurang pulak.
Bila dah sampai turn aku, konfem la masuk jumpe doktor..hehe
Lepas doktor tengok mata aku, apa lagi kami bergerak le mesin ape namr ntah..
Sekali tengok, macam mesin untuk check power mata tapi lain.. sat lampur kaler kuning, sat jadi kaler ungu.. aku tadah jela mata ni.
Mau tak tadah, kepala aku kene tekan elok je ngan nurse situ. Huhuhu..

Lepas check tu, doktor kata takde pape yang serius. Dalam 2 minggu dah boleh baik.
Alhamdulillah, lega giler aku bila dengar gitu.

Tibe masa untuk amek ubat... tada!!

2 jenis ni je; ubat titik &ubat biji tapi total charge rm75.
Nasib lah, nama pun jumpa pakar. Charge mahal dari biase la kan..
Ayah jugak yang bayarkan. Uhuk³

Ni sempat lagi aku posing, gambar dari jarak dekat. Ni dalam kul11 pagi tadi.


Yang ni pulak, dlm kul9 malam ni.


Tadi merapu kejap kat Facebook, kawan kata takde pape. Insyaallah akan baik² je pasni.
Makin lega la hati ni.

nOtaKaki :~ Alhamdulillah &Thank You Allah..
posted from Bloggeroid

0 comments: