Blouse Part II



Inilah hasilnya...
Setelah seharian mengadap mesin jahit untuk cantum²kan kain yang aku gunting baru ni.

Tu pun tangan sebelah lagi belum siap. Susah woii!!!
Elok jahit badan, udah leher pulak tak menjadi. 
Perang nak wat leher bagi cantik dan elok je, dah berjam²...

Stress!!!
Mulalah masa tu rasa nak hempas barang.
Bengang dan fedap punya pasal.
Tapi aku setakat hempas kain jela. Masih boleh sabarkan hati ni.
Kononnya..

Cumenye bila da stress gitu, memang aku break kejap menjahit, aku cari makanan la.
Aku bedal makan aiskrim la, kopok la.. makan buah la..
Last tadi, pastu makan nasi.
Hahaha..

Penat ooo.. sakit pinggang pun ye.
Huhuhu..

Ok lah, sambung menjahit esok ke luse.
Dah rindu nak menatap laptop ni, boleh gak marathon Running Man ke anime ke..
Ngee... (♥_♥)


Aku ciao dulu.
Adios!!!

nOtaKaki2 :~ Lagi di sini ---> Dunia Jahitan Mizaeija
posted from Bloggeroid

0 comments: