Tahniah !!!

Alhamdulillah lepas harungi macam² perkara,
Akhirnya, ada janji yang sudah diikat.
Mereka sudah dicop jejaka² impian mereka.
Hehehe..
AYat tak boleh blah kan... =p

Pssttt.. aku pow gambor dorang ni.
(Nantilah baru kabo deme ye)
Disebabkan, gambar merupakan sentimental value yang terbaik,
untuk kita menyimpan atau merekod sesuatu kenangan.
Jadi, biarlah aku letakkan di sini, sebagai kenangan buat diri aku.
Memori yang boleh dilihat dan dikenang selalu gitu.

 ♥ 12/05/2013- Ma & Aminuddin ♥
♥ 27/04/2013 - Zyi & Izman ♥

Dorang ni jadi kawan aku lepas kami berjumpa dlm alam maya.
Masa zaman aktif dengan aktiviti YM duluuuu.
Kami selalu dok huha² dalam room YM Perak 1.
Tapi masa tu, dorang ni ala² otai room dah la.
Aku pulak taraf budak baru belajar je.
Hehehe..
Dua² adik sayang aku ni, aku dah jumpa.
Jadi kami berkawan bukan setakat di alam maya je, di alam realiti pun ye.
Ngeh ngeh ngeh..
Bila menaip pasal ni tadi, terasa ada imbas kembali pulak dalam kepala ni.
Mengingat kembali kenangan dulu.
Cewah!!

Apa pun, tahniah ye Ma & Zyi.
Moga cepat² la naik pelamin.
Ada rezeki, boleh la teman pergi meraikan kome.
Aamin.. 
Tu pun kalau kome jemput teman la ye.
Ngeeee.. (^_~)

0 comments: