Iron Man 3 - Ohsemmm!!!


Petang tadi kami 3 beradik pergi tengok citer ni.
Tadi baru berkesempatan pergi tengok.
Taoi takpe la,
Better late than never kata omputeh, ye tak? 
Ahaks! (^_~)
Tapi citer ni sangatlah Oseeemm giler kot.
Dah la lawak tak hengat dunia.
Kira sangatlah berbaloi melayang RM13 pun.
Tiket masih mahal walaupun dah 3minggu lebih kot showtime dia.
Box Office sangatlah movie ni jawabnya.
Maunya tak.. ade pakcik besi yang super hot plus super hensem tu,.
Hehehe...

Kenapa aku kata kelakar/lawak?
Sebab mana korang nak cari superhero yang ada penyakit Panic Attack.
Hahaha..
Pakcik Besi ni je tau yang gitu.
Tu pun gara-gara Alien yang datang serang bumi masa dalam Avenger hari tu =p
Tu belum lagi, tengok gelagat dia ngan suit-suit besi dia tu, dengan pembantu dia, Jarvis.
Haa..dengan budak yang dia jumpa masa emergency landing kat Tennessee (lupe dah ejaan) tu sekali.
Memang superbest!

Dan... bahagianya kalau jadi Pepper.
Tony STark a.k.a pakcik besi sayang giler kat minah ni.
Dia sanggup buat apa je, asal dapat selamatkan Pepper, the one dat he really loves.
Bertuah kan?

Haa.. nasihat aku, kalau yang belum pergi lagi tengok..
Silalah pergi ye dan tunggu sampai betul-betul abes.
Sebabnya???
Sebab lepas keluar semua credit, nama panjang2 tu dalam lebih kurang 15 min...
Jeng jeng jeng...
Muncul Iron Man tengah wat sesi terapi dengan Incredible Hulk.
Apa jadi? KOrang tengok sendiri k.
Hehehe..
Mesti ramai yang dah tengok movie ni, tak tengok part ni kan?
Kan..kan..
Alaaa tak yah la tak mengaku, ramai je kawan-kawan aku yang gitu.
Aku ni naseb kak ngah gtau, kawan dia dah roger awal-awal.
Hahaha..
Lucky us.. (^_^)v

Kalau aku bagi 5 bintang movie ni, aci tak?
Aku sangat bermurah hati kan..
HAHAHa...

Setakat ni jela dulu. 
Insyaallah, jumpa lagi.
Adios!!

0 comments: