Vampire Diaries

 
Habes dah aku marathon Season 4 VD.
Series ni kan suka dok ulang jalan cerita hampir sama tapi apa pun, ending S4 kali ni best!
Aku teruja dan tak sabar nak tunggu S5 on air.

Kenapa aku kata gitu?
Sebabnya dalam S4, final episode - Graduation.
Jalan ceritanya berubah sama sekali di mana;
Jeremy - hidup semula
Bonnie - mati
Caroline - gonna have Taylor back
Klaus - promise Caroline that
Katherine - jadi manusia biasa
Stefan - Shadow self of Silus
Elina - cintakan Damon (akhirnya)

See.. menarik tak?
Hahaha.. dah suka, apa pun menarik la kan..
Walaupun penat tengok kisah cinta 3 segi dorang ni. =p
Ok la... dah lewat.
InsyaAllah jumpa lagi...

Yes, aku jumpa balik gambar-gambar VD yang aku pernah edit dulu.
Meh aku nak tempek kat sini..

Tada!!!

 
The Original Family
Abes dah... Puas hati aku.
Hari tu terdelete.. (T_T)

0 comments: