Kursus Jahitan Manik

Sabtu & Ahad (18-19 Mei)
Kedai Jahit Kak Lela
Kg Gajah
Kursus Jahitan Manik anjuran KOlej Komuniti Pasir Salak.

Haaa.. ini lah yang aku nak bercerita kat sini.
Pengalaman aku belajar buat jahitan manik.
Best.. tak ada lah susah mana pun.
Ewah.. ayat.. bukan main lagi ek miza =p

Selama 2 hari aku bertapa kat sini, aku rasa selesa.
Sebabnya orang² kat sini semua layan aku macam famili dorang.
Maksud aku, tak ada rasa janggal la.
Lagi pun yang buat aku tambah selesa, sepupu aku.. Lynn join sama.
Ngeee... =p

Lepas isi borang, dapat set kain & manik ni sorang satu
Contoh yang kami kena buat
Ni pun.. yang bunga² tu kompleks sikit nak buat
Yang ni pulak, AKU PUNYA (^_^) - 1st Day
Yang ni tak sempat buat, snap je.. mana tau nanti² boleh buat =p
Yang ni AKU PUNYA.. bunga² - 2nd day
Cendoi - Big Boss a.k.a suami Kak Lela belanja
Ni lah keadaan meja kami. Serabut kan?
Akhirnya.. tamat sudah kursus selama 2 hari tu.
Penat sangat walaupun hanya sekadar menjahit manik.
Tapi mungkin sebab ia menuntut fokus yang tinggi, membuatkan diri terasa penat bebenor.
Sekarang, tunggu sijil siap je..
Yeay!!! Alhamdulillah... (♥.♥)

nOtaKaki :~
Lepas ni, boleh jadi pengumpul sijil² jahitan la kot.
InsyaALLAH..
nOtaKaki2 :~ Selanjutnya di sini ---> Dunia Jahitan Mizaeija
posted from Bloggeroid

0 comments: