Semangat Yang Hilang

Ianya belum berakhir...

Kesilapan tu berlaku kerana kekhilafan dan mungkin juga kerana kebodohan kita...
dan jadi menakutkan apabila kesilapan itu mula menghantui hidup kita...

Ya Allah, dugaanMu datang lagi.
Aku rasa terlalu lemah untuk menghadapinya.
Aku terpaksa membuang satu demi satu kesayangan aku, rutin aku demi mengelakkannya.

Sakit kepala, lemah semangat..
Tido tak cukup, sebab tak mampu tido lena.
Mood merudum ke tangga paling bawah.
Hati berdebar sentiasa, sampai rasa nak meloya je.
Takut, risau.. semuanya ada.

Ya Allah, tolonglah lindungi hambaMu ini
daripada dengki khianat hati manusia.
Tolonglah Ya Allah, selamatkan aku.
Aamin...
(T_T)

Di hadapan semua, aku mampu tersenyum.. gelak ketawa
tapi hakikatnya; aku menangis sendirian di dalam hati...
Sumber - Google

0 comments: