Blog Walking for E-Novel

AKU memang gila baca novel. Tapi tak kurang jugak dengan e-novel.
Disebabkan itulah, aku sangat tak kesah untuk melompat dari blog ke blog
semata² nak baca e-novel daripada penulis² kesukaan aku.
Kalau hari tu, aku melepak kat blog Acik Lana.
Kali ni aku kongsi ngan korang, beberapa blog lagi.
Pastinya, sangat berbaloi kalau korang melekat kat situ pun.
Sebab e-novel mereka mantop² lagi meletop gitu.
Ahaks!

Meh aku kongsi ye;

Bagi sesiapa yang meminati novel
Projek Memikat Suami & KNK
Silalah berkunjung ke blog Cerita Hanina..
Kak Hanina lah penulisnya.
Sekarang, beliau sedang sibuk menempek cerita Seteguh Fayqa kat situ.
Aku adalah antara orang yang tenanti²kan updet cerita tu.
Kisah Fayqa dan si General, sangat suka untuk dibaca.

Psst.. aku masih belum berkesempatan untuk membeli 2 novel beliau tu.
Walau hati nak beli sangat²....!!!
(Nasib penganggur gini la)

Cerita Hanina - http://haninaabdullah.blogspot.com/

Haa... yang ni pulak blog Kak Farah Husain; Escapism
Ini penulis kesuukaaaannn aku..
Aku sangat gilakan novel The Untold Story beliau.
Aku sedang menantikan sambungan TUS tu juga NADI.
NADI adalah e-novel beliau yang pertama dan yang berjaya buat aku melekat terus kat blog beliau ni,
menantikan updet daripada beliau.
Kat group pun ada gak.
Hahahaha..

Sekarang Kak Farah tengah femes dengan Cerita
A&A, Dia... Random Guy
Cerita ni macam fenomena tau.
Selalunya kami² je yang suka melepak dan komen merapu² kat group's wall tak pun kat blog beliau
tapi sejak cerita ni diangkat ke blog beliau...
Ramai giler yang jadi angau dengan watak Amzar, si sexy goatee 
dan jatuh sayang pada Alin, cik kerani yang punya macam² kerenah.
Rugi o0oo kalau korang tak baca.. cuba la!
Pasti tak menyesal punya... ngeh ngeh ngeh...

Escapism - http://farahusain.blogspot.com/

Kita lompat lagi, kita ke blog Ratu Bulan | Nurfa pulak ye.
Ini pun penulis kegemaran aku jugak.
Aku gilakan novel beliau; Prince Charming, Hikayat Cinta dan Aku, Dia & Gitar..
Aku sedang menunggu novel beliau seterusnya keluar.
Boleh la dirembat untuk jadi koleksi nanti.
InsyaAllah..aamiin..
Sekarang, kat blog beliau tengah hangat dengan entry novel baru;
Seseorang untuk Dinikahi.
Kisah Arissa yang dikatakan bagai ahli sihir yang mampu menundukkan sesiapa saja.
Latest entry, Arissa sedang menjalankan misi untuk memikat Nazwan, kawan baik dia.
Watak Arissa ni sangat comel.
Juga tak rugi kalau korang cuba baca.
Silalah ye.. (^_^)

RB | NURFA - http://novelratu.blogspot.com/

Kita lompat lagi, ke blog Lala Land.
Aku tengah melekat kat e-novel baru beliau.
Cik Kiah Hopeless Romantik!
Seriously, cerita ni kelakar dan sempoi gila.
AKu macam biasa la, stanby je tunggu bila kisah ni nak diupdet.
Gilakan aku?
Hahaha.. naseb la.. dah memang tu kesukaan aku.

Shamien, empunya blog ni sukakan penulisan Cucuratap *aku pun suka*.
Jadi, beliau selitkan sikit watak tulisan cucuratap dalam kisah Cik Kiah ni.
Makanya terhasil lah Cik Kiah yang gila nak cari bf yang macam Uncle Long dalam e-novel Bidadara by Cucuratap tu.
Korang bacalah.. best tau.

Lala Land - http://shamienslair.blogspot.com/

Haa.. yang ni pulak blog Sha Ibrahim.
Penulis bagi novel Sha & Shah.
*aku suka novel tu*
AKu melekat kat sini sebab dok marathon citer baru dari beliau;
Uniknya Cinta.
Kisah Amani yang tegas dalam mempertahankan prinsip hidup dia,
walaupun terpaksa ketepikan cinta yang ada dalam hati.
E-novel ni abes kat blog.
Jadi takde lah bersambung dalam bentuk nashkah novel,
kalau tak silap aku la.
Kalau korang nak cuba baca, cuba la..
Aku ada boh link blog ni sekali.

Ini Karya Saya - http://shaibrahim.blogspot.com/
Ini saja la kot buat masa ni.
Mata tak ok lagi, jadi hold dulu nak wat keje lompat² blog ni.
Hehehe..
Moga korang pun join aku, main lompat² blog jugak nanti ye.
Aamiin.. FUH!!!
Hahaha..
Ciao..Adios!
posted from Bloggeroid

0 comments: