Terapi Ruqyah

Tadi aku dah share pasal Cara Mengesan Jin dalam Badan.
Ternyata tanda² gangguan jin tu kebanyakkannya ada pada diri aku.
Hmm nampak sangat, 'mende' tu masih melekat pada aku.
Ingatkan sudah berjaya dibuang.
Maklumlah dulu aku ke sana sini, jumpa ustaz untuk pulihkan aku.

Artikel Cara Mengesan Jin tu aku peroleh dari wall FB Kak Jue.
Dari situlah membawa aku berkenalan dengan Terapi Ruqyah.
Laju je aku mendownload ayat² ruqyah syariah tu tadi.
Download di lappy dan juga phone.
Senang nanti.

Al-kisahnya;
Selepas solat Asar tadi aku pasang ayat Ruqyah tu kat lappy,
sauk headphones kat telinga.
Volume pasang agak tinggi.
Aku tekan button play, pejam mata... dengarkan ayat² tu.
Makin lama hati aku makin gelisah.
Jantung pun berdegup laju je.
Lepas tu diikuti dengan rasa berbahang di lengan kiri aku.
Tengkuk pun rasa semacam je.
Bukan tu je, aku dok terasa ada mende gerak² bawah kulit aku.
Kat lengan, kaki... Huhuhu...
Sah lagi terbukti! Jin bersarang dalam badan aku.
Huhuhu..

Aku baca kat 
Untuk orang macam aku ni, seeloknya kene dengar ayat ni 3 kali sehari.
Buat tiap² hari.
InsyaAllah dapat mengusir jin² atau sihir serta dapat memagar diri daripada 'mende²' gitu.

InsyaAllah, akan aku amalkan.
Tak sanggup aku berkongsi badan dengan 'mende' tu.
Penat o0oo...
Dapat sakit pun ye...

Kalau korang pun ada mengalaminya
(tanda² gangguan jin ada pada korang)
Cubalah amalkan terapi ruqyah ni.
Mudah²an kita sama² dapat jauhkan diri daripada gangguan 'mereka'.
Aamiin...

nOtaKaki :~ 
Selama ni aku ingat, ayat tu pasang dalam rumah je, kuat².
Tak tau pulak boleh guna secara individu macam ni.
(-_-")

0 comments: